Навигация+

​Види діагностики автомобіля

Опубликовано Январь 8, 2019 – 17:37

Проведення даного виду діагностики допомагає виявити причину несправності в роботі двигуна. До основних ознак несправностей відносяться: уповільнення при натисканні на педаль газу, тривалий розігрів двигуна, автомобіль погано заводиться або взагалі не запускається, збільшений витрата палива, при русі двигун автомобіля видає сторонні шуми, стуки або автомобіль випускає чорні, білі вихлопи, двигун автомобіля працює нестійкий та ін.

Якісна діагностика дизельного двигуна 

Вы можете прочесть полезные статьи о сантехнике на нашем ресурсе абсолютно бесплатно.

Візуального підходу до виявлення несправностей двигуна найчастіше буває недостатньо, тому діагности СТО «Стаєр» використовують комплексний підхід і проводять комп'ютерну діагностику двигуна. У нашому автотехцентру проводиться діагностика всіх видів двигунів, включаючи діагностику дизельних двигунів.

Діагностика підвіски / діагностика ходової

Ходова частина автомобіля являє собою сукупність механізмів опори, яка забезпечує зв'язок між колесами і корпусом автомобіля під час його руху. Тому варто серйозно поставитися до своєчасного проведення діагностики несправностей підвіски. Адже від цього залежить маневреність, стійкість і, найголовніше, Ваша безпека на дорогах.

Фахівці автосервісу «Стаєр» рекомендують проводити діагностику ходової частини через кожні 10-15 тис. Км. пробігу, а також при виявленні перших ознак її несправності, таких як: поява сторонніх стукотів при русі по нерівній дорозі, гул при рівномірному русі, виникнення люфту рульового колеса, збільшення гальмівного шляху і крену при поворотах і ін.

Діагностика гальмівної системи

Справність гальмівної системи - один з найважливіших факторів, що визначають безпеку водія і його пасажирів на дорогах. Перевіряти гальмівну систему необхідно після кожних 10000-15 000 км. пробігу.

До ознак несправної роботи гальмівної системи відносяться: збільшення довжини гальмівного шляху, витік гальмівної рідини, відведення автомобіля в бік, нагрівання гальмівних барабанів, наявність тріщин або розривів на гальмівних шлангах, нерівномірний знос гальмівних колодок, сторонній стукіт, пульсація, скрип гальм.






Похожие публикации