Магазин автомобильных запчастей
Автозапчасти без посредников. Новые и б у запчасти для иномарок.
avto.pro
Мийка автомобіля взимку | БМВ - Ремонт и Тюнинг
Навигация+

Мийка автомобіля взимку

Опубликовано Ноябрь 27, 2017 – 17:22

Про літнє миття автомобіля відомо практично все, а ось зимова мийка викликає багато питань, хоча саме в цю пору року кузов машини постійно валиться впливу вологості, бруду і соляних хімічних сумішей, якими посипають дороги, а також страждає від температурних перепадів, які на морозі небажані для заліза. Що ж необхідно знати про зимову мийці, щоб не завдати шкоди машині і завжди їздити на чистому авто?

Профессиональный автомаляр окажет Вам свои услуги по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

Природно, самостійно мити автомобіль в мороз ні у одного водія бажання немає, і він віддасть перевагу автомийку, щоб привести машину в порядок після їзди по брудній від снігу і реагентів дорозі. Тільки робити це потрібно правильно, з урахуванням температури повітря на момент миття.

Сильний мороз

Корпус автомобіля - це метал, який не любить сильних перепадів температур. Змінна охолодження і нагрівання призводять до внутрішнього руху заліза і поступового руйнування антикорозійного плівки, якою покритий будь-який метал. Захисне барвисте покриття також починає відшаровуватися від металу (у них різний коефіцієнт температурного розширення / стиснення).

Якщо автомобіль заїжджає з 20-тіградусоного холоду на вулиці на мийку, де температура повітря не нижче 10-ти градусів і висока вологість, а потім обливається водою з температурою + 15 + 20С, металевий корпус, лакофарбове покриття, ущільнювальні пристрої і рухливі вузли піддаються дуже сильною «перевантаження» (не кажучи вже про хімічних миючих засобах). Виїзд після мийки на мороз - другий «удар» по захисту корпусу. Загроза розтріскування захисту кузова і появи корозії, руйнування деталей та сполучень конструкції природно, висока. Який вихід?

відлига

Вихід простий: при сильних морозах машину мити не потрібно. При таких температурах вода, бруд і дорожні реагенти інертні і шкідливого впливу на кузов машини не роблять. При морозі більше 7 градусів навіть процес корозії призупиняється. Чекайте відлиги! Коли перепад температур всередині / зовні мийки скоротиться до 1-3 градусів - машину можна мити. І навіть обов'язково потрібно, щоб видалити всі забруднювачі і хімікати, що роз'їдають захисні покриття.

А якщо все ж помити потрібно?

Бувають ситуації, коли морози ще досить високі, але чистота автомобіля вже привертає нездорову увагу дорожньої інспекції. Що робити в цій ситуації? Фахівці радять: мити. Але робити це обережно. Заїхали на мийку - почекайте хвилин 15-20, щоб корпус «охолов» від морозу. Після миття, необхідно дати воді повністю стекти, машину потрібно насухо витерти зовні, відкрити всі двері і потримати в ангарі ще хвилин 10. При цьому важливо обробити замки і доступні ущільнювачі спеціальними захисними мастилами.

Природно, час миття автомобіля збільшується, що викликає незадоволення працівників мийки і нерідко спричиняє збільшення вартості послуги. Але краще домовитися з автомийник і доплатити, ніж потім займатися дорогим ремонтом і новими фарбуванням кузова авто!






Похожие публикации