Супротек - присадки нового покоління
Супротек - це триботехнічні склади для відновлення, захисту та продовження ресурсу роботи механізмів, двигунів внутрішнього згоряння, коробок передач та інших агрегатів і вузлів автомобілів.
Компанія "Супротек" є найбільшим виробником на ринку смазочних матеріалів для авто та промислового обладнання, що виробляє весь спектр присадок для двигуна, для коробки передач, присадків у масло. Смазочные матеріали "Супротек" - це триботехнічні склади нового покоління. Поняття "присадки" використовується лише як загальноприйнятий термін, легко зрозумілий споживач.
Качественные детали дл двигателя Вы можете приобрести на сайте https://pitline.ua/ru/zapchasti-i-komplektuyusshie/dvigatel/ по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.
На наступній схемі представлені основні вузли сучасного автомобіля та склади Супротек, які допомагають вирішити проблеми, що виникають у цих вузлах. Більш докладну інформацію можна отримати в описі кожного складу Супротек.
Виберіть цікавий вам вузол або агрегат.
Як працює СУПРОТЕК?
По принципу дії триботехнические склади «СУПРОТЕК» не є присадкою або добавкою в смазочную речовину, так як не підвищують його характеристики, а взаємодіють безпосередньо з металевими поверхнями зон контактів (поверхневих трішень) деталей вузлів і механізмів.
Триботехничні склади «СУПРОТЕК» допомагають системі «паратралізації» вийти на новий якісний рівень енергетичного балансу. «СУПРОТЕК» є каталізатором або ініціатором процесів адаптації системи «пара тріювання - смазка».
Автохімія «СУПРОТЕК» сприяє формуванню нової структури поверхні трения на основі кристалічної решітки металу. У процесі роботи вузла трієна в присутності «СУПРОТЕК» відбувається послідовне поступове нарощування шарів на атомному рівні. Іменно тому технологію «СУПРОТЕК» можна назвати нанотехнологією.
Характеристики зформованої структури (товщина, порідність, мікротвердость, маслоутримуюча здатність) визначаються умовами роботи самого узла трения.
По зовнішній виду шар являє собою ідеальну сіро-зеркальну поверхню. На самом деле - це сверхмокропористая структура підвищеної міцності і, найголовніше, підвищеною маслоудержащей здатністю, яка, власне кажучи, забезпечує цілий комплекс унікальних властивостей вузла, механізму, агрегату та двигуна внутрішнього спалювання.