Навигация+

Ремонт Замку Запалювання Бмв

Опубликовано Май 31, 2017 – 22:58

Ключ витягнутий із замка, а запалювання залишилося включеним.І знову підтверджується теорія про те, що всі машини живі. Тільки заїкнулися, що пора б Мотю поміняти і ось, будь ласка.

Пригнала мені мамуля машинку 7 березня і залишила, що б я підготував її для продажу, ну і власне продажем і займався.

З ранку сідаю в машину, що б поїхати на мийку, вставляю ключ запалювання, і..тішіна.

Контрольні лампи загорілися, запалювання включилося, а стартер не крутить і підозріло легко ключ у замку запалювання обертається, але головний фокус був попереду.

Витягаю ключ із замка запалювання, а лампи на приборке так і горять, і запалювання не вимикається. Тут я трохи при @ уел, бо такого в моїй практиці ще не було.

Смикаємо Бібон на себе і від'єднуємо проводки.  Потім развальцовивается гайку і відкручуємо її.Про всяк випадок, відразу скинув клему АКБ і включивши дедуктивний метод, став посилено прикидати, в чому тут справа.

Великий досвід заслуженого тазоводов, підказував мені, що проблема криється в замку запалювання, а точніше в контактній групі.

Ситуація звичайно жахлива, особливо для звичайного автолюбителя, без досвіду ремонту автомобіля. Машину не завести, лампочки горять, що робити не відомо. Перед зняттям керма, витягніть важіль поворотников, що б не зламати стопор повернення.  Вся колодка, тримається на двох гвинтах.Хочеш евакуатор викликай, хочеш сусіда проси на краватці відтягнути в сервіс, який обов'язково буде закритий, бо сьогодні 8 березня.

Але є, за що і похвалити Мотю, адже здох він не у моєї мами при поїздці в поліклініку, чи не на трасі, що не на дачі, а конкретно на стоянці у дворі, в моїх дбайливих руках.

Вобщем швидко розібравши підлогу машини, я добрався до замка запалювання і відразу виявив причину всіх бід. Сам замок запалювання, з'єднаний з контактною групою, через силуміновий шток, який благополучно обламався. Тобто я повернув ключ у друге положення, де включається запалювання, після чого зламався шток і ні туди і не сюди, тобто ні стартер запустити, ні запалювання вимкнути.

Знімати замок запалювання, мене зовсім не посміхається, при чому абсолютно не зрозуміло, як це можна зробити без електро інструменту, типу дриль або болгарка, адже замок прикручений на сривних болтах, які відкрутити неможливо.

Подумки прокляну той день «коли я сів за кермо цього пилососа» я побрів додому, що б запитати у Яндекса, як мені жити далі.

Гвинт для зняття контактної групи і отвір для віджиму засувки Ось такий облом. Залишок штока всередині замку. При установки личинки, язичок потрібно трохи підпиляти, інакше хрін її поставиш.






Похожие публикации