Магазин автомобильных запчастей
Автозапчасти без посредников. Новые и б у запчасти для иномарок.
avto.pro
Ремонт і обслуговування Bmw E46 | БМВ - Ремонт и Тюнинг
Навигация+

Ремонт і обслуговування Bmw E46

Опубликовано Май 31, 2017 – 23:00

Самостійний ремонт і обслуговування E46 - FAQ по E46 - Форум

Випуск автомобілів BMWE46 почався в 1998 році. Спочатку їх можна було придбати в кузові седан, проте вже через рік баварський виробник пропонував авто з кузовами купе. З 2000 року модель виготовлялася в кузові універсал. Автомобілі можуть комплектуватися дизелями М47 і М57, а також бензиновими п'ятициліндровими моторами M43, N40, N42, N46 і шестициліндровими силовими агрегатами M52 і S52.

Через три роки після початку виготовлення моделі автовиробник справив рестайлінг третьої серії. В автомобілі з'явилися оновлені передні фари, скло поворотів стало прозорим. Тоді ж виробник став встановлювати оновлені передові силові агрегати. У 2003 році змінився зовнішній вигляд кабріолета і купе. Багато власників моделі оцінили нові колірні рішення кузова і бампери. З того ж року стала випускатися спортивна серія М3. В автомобілі встановлювався силовий агрегат з потужністю 343 кінських сил.

Ключові переваги BMW E46:

  • система ADB відповідає за автоматичне диференціальне гальмування і допомагає отримати додаткову тягу;
  • HDC - система управління підйомом, дозволяє регулювати швидкість, що полегшує рух в гору;
  • шість подушок безпеки;
  • ASC - система автоматичної стабілізації;
  • DSC - система динамічної стабілізації та інтегрований режим тяги підвищує зчеплення шин автомобіля з дорожнім покриттям;
  • передній електропакет;
  • бортовий комп'ютер.

Типові поломки БМВ Е46

Безумовно, німецькі автомобілі вважаються одними з кращих за показником якості. Однак і в них час від часу щось ламається. Слабкою стороною BMWE46 з шестициліндровими моторами є датчик вимірювання масла. Крім нього поломки схильні повітряний витратомір, датчик пального та положення распредвалов.

У приводі МКПП може розбовтатися пластикова втулка куліси, в результаті чого виникають труднощі з включенням першої та задньої швидкості. Після пробігу автомобілем 150 000 км в МКПП можуть підтікати хвостовики та сальники витоку зміни швидкостей. Стійки стабілізатора необхідно замінювати через кожні 50 000 км.

Датчики ABS оснащуються пластиковим корпусом, в майбутньому він може растрескаться, а сам ABS поламатися. Разом з цією системою виникають проблеми з протибуксувальну і стабілізаційної системою.Через 80 000 км пройденого шляху в рульовій рейці виникає люфт, якщо все залишити як є, то ще через 50 тисяч кілометрів з'явиться стукіт.






Похожие публикации