Магазин автомобильных запчастей
Автозапчасти без посредников. Новые и б у запчасти для иномарок.
avto.pro
Ремонт гідротрансформаторів АКПП Бмв | БМВ - Ремонт и Тюнинг
Навигация+

Ремонт гідротрансформаторів АКПП Бмв

Опубликовано Май 31, 2017 – 21:45

Ремонт і заміна гідротрансформатора АКПП від техцентр «Yanis Grek»

Здавалося б, це чисто гідравлічний вузол і ламатися там нічому, хіба що протекти може ... Але ні, сучасний гідротрансформатор багато складніше в пристрої, ніж картинка в старому підручнику і скоріше є вузлом з обмеженим терміном служби, після чого повинен пройти процедуру відновлення. Що ж з ним відбувається, що у нього всередині і як це полагодити?

Основним завданням гідротрансформатора завжди було перетворення крутного моменту і оборотів: він працює як гідравлічний редуктор, який вміє знижувати оберти і підвищувати крутний момент з коефіцієнтом трансформації до 2.4. Заснована його робота на передачі енергії через потік рідини - в даному випадку трансмісійного масла, яке ми всі знаємо як ATF (automatic transmission fluid).

Колінчастий вал мотора пов'язаний з насосним колесом, яке розганяє рідина і відправляє її на турбінне колесо. Турбінне колесо в свою чергу пов'язано з коробкою передач. Рідина розкручує турбінне колесо і відправляється назад на насосне. Але перед цим вона потрапляє на лопатки направляючого апарату, виконаного у вигляді колеса-реактора, які прискорюють потік рідини і направляють його в бік обертання.

Таким чином потік рідини прискорюється до тих пір, поки швидкості обертання насосного та турбінного коліс не вирівнюються, і тоді гідротрансформатор переходить в режим гідромуфти, при якому перетворення крутного моменту не відбувається, а направляючий апарат починає вільно обертатися, не заважаючи току рідини.

Чим більше різниця швидкостей обертання турбінного і насосного коліс, тим більше прискорюється потік рідини, але при цьому вона починається нагріватися, а ККД гідротрансформатора падає - більше енергії йде в нагрів. Коли ж швидкості обертання коліс вирівнюються, то в передачі моменту через рідину з великими втратами сенсу немає.

Тому з часом в гідротрансформатори стали впроваджувати елементи звичайного фрикційного зчеплення, заснованого на терті. Називається це блокуванням гідротрансформатора. Суть блокування - в з'єднанні вхідного і вихідного валів, щоб передавати момент безпосередньо. Без неї старі машини з АКПП, так би мовити, «не їхали».






Похожие публикации