Навигация+

Ремонт Бмв Х5 Е70 3 Літр Бензину

Опубликовано Май 31, 2017 – 21:49

BMW X5 xDrive30dДо кросоверу BMW X5 третього покоління якось не клеїться визначення all-new, тобто "повністю новий".Покоління Х5 з індексом F15, представлене у вересні - це, скоріше, плановий косметичний ремонт: саме "будівлю" залишилося колишнім, але "фасад" оновили, та й усередині марафет навели.

Найкраще - ворог хорошого. Новий BMW X5 явно ліпили за цим принципом. Адже якщо навіть на вильоті кар'єри другого покоління його продажу потихеньку росли, а за весь час існування моделі продано майже півтора мільйона "ікс-п'ятих", то чи треба кардинально перекроювати те, до чого покупці вже звикли? Ось тому в фас і в профіль нове покоління кросовера - все той же безпомилково впізнаваний Х5. Платформа, колісна база і колія - колишні. Збільшення в розмірах - всього-то 32 мм в довжину і 5 мм в ширину. На колишню двостулкові двері багажника теж не спокусилися: через відкинутою нижній половинки в дальній кут багажника і раніше треба лізти "з ногами" - зате на пікніку вона все так само годиться на роль імпровізованої лави або міні-столика.

Хоча дещо новеньке тут все ж з'явилося. Верхню частину тепер можна не тільки відкрити з кнопки в салоні і на брелоку (самі брелоки теж нові), але і закрити. А сам багажник за другим рядом сидінь додав 30 л в обсязі (до 650 л). В якості опції для Х5 в Росії буде доступний і третій ряд сидінь. Тільки він явно для дітей: представники BMW чесно пишуть, що останній ряд адресований тим, хто зростом не вище 1, 5 м.

Кузов нового BMW X5 став не тільки жорсткіше, але і скинув до 90 кг на деяких версіях за рахунок алюмінієвого капота, пластикових крил і більш широкого застосування високоміцних сталей. А за рахунок наскрізних прорізів в передньому бампері і крилах коефіцієнт аеродинамічного опору у дизельного варіанту знизився до 0, 31. Базові колісні диски - на 18 дюймів, але є "катки" на 19 і 20 дюймів.

BMW X5 xDrive30d BMW X5 BMW X5 xDrive30d BMW X5

Джерело: auto.vesti.ru






Похожие публикации