Навигация+

Ремонт Бмв Дизель

Опубликовано Май 31, 2017 – 23:03

Ремонт дизельних двигунів БМВ |  Діагностика дизеля BMW |  ремонт

З 2001 року шанувальники компанії BMW можуть придбати автомобілі сьомої серії з кузовом Е65, які прийшли на зміну Е38. Модифікація Е66 відрізняється подовженою базою, за що вона отримала назву Long.

Оснащення БМВ Е65, Е66

Модель може комплектуватися 6-циліндровими двигунами 730i і 730Li, 8-циліндровими 735i, 735Li, 745i, 745Li, а також 12-циліндровими силовими агрегатами 750i, 750Li, 760i, 760Li. Любителі дизелів можуть замовити автомобілі з моторами 730d і 740d.

Перемикання швидкостей здійснюється за допомогою шестиступінчастою гидромеханической АКПП, випущеної компанією ZF. Управління трансмісією здійснюється за рахунок підрульового селектора, управління ним можна здійснювати поки права рука знаходиться на кермі. Режим Servotronic призначений для ручного зміни швидкостей, для цього на кермі розташовані чотири кнопки.

Автомобіль пропонується з двома видами підвісок - вона може бути нормальною або з настроюваної жорсткістю амортизаторів. Моделі з 12-циліндровими силовими агрегатами виготовляється лише з регульованою жорсткістю амортизаторів.

«Сімка» комплектується масою складних пристроїв і агрегатів. Ручне гальмо спрацьовує при натисканні відповідної кнопки. У всіх комплектаціях авто доступні такі системи:

  • АСС - адаптивний круїз-контроль;
  • DSC - гідравлічна стабілізаційна система;
  • Idrive - передовий інформаційний центр;
  • активні стабілізатори поперечної стійкості Dynamic Drive.

Типові несправності BMW Е65, E66

Всі види двигунів чутливі до якості палива і масла. Для 6-циліндрових бензинових агрегатів типові несправності вентилюючого клапана картерних газів. В процесі експлуатації канали відводу газів з картерів забиваються, через скупчення конденсату канал перемерзає взимку, в результаті чого масло видавлюється через сальники або щуп.

При запуску холодного двигуна іноді чується шурхіт гідравлічних компенсаторів або особливий цокаючий звук. У моделях, випущених після 2008 року, ця проблема була вирішена завдяки зміні методу подачі масла на гидрокомпенсатори і головки блоку циліндрів.






Похожие публикации