Магазин автомобильных запчастей
Автозапчасти без посредников. Новые и б у запчасти для иномарок.
avto.pro
ПРИСТРІЙ ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОРА | БМВ - Ремонт и Тюнинг
Навигация+

ПРИСТРІЙ ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОРА

Опубликовано Декабрь 18, 2017 – 20:57

Комп'ютери, Інтернет, TV, мобільні телефони - всі ці чудові винаходи техніки просто ніщо, якщо немає електричної енергії. Людство звикло до цього, і про важливість електрики багато замислюється лише тоді, коли виникають проблеми з електропостачанням. Відключення електроенергії апріорі ставить під сумніви корисність всіх інших досягнень техніки. На щастя, найвидатніші вчені людства винайшли такий корисний агрегат, як дизельний генератор, який вирішують проблему енергозалежності, тепер електрична енергія є там, де немає цивілізації та інших джерел електрозабезпечення.

  • Вы можете выбрать и купить дизельные генераторы отвечающий всем требованиям эксплуатации от лучших производителей по самым лояльным и выгодным ценам

ПРИСТРІЙ ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОРА

двигун

Ключовий вузол будь-дизельної електростанції - звичайно ж, двигун. На дизель-генераторах використовуються спеціальні двигуни високої надійності промислового типу, які призначені для роботи на постійній частоті. Як правило, це 4-тактні дизельні двигуни. Такий дизель забезпечується усі речі для постійного або резервного застосування на електростанціях, комплектуються сухим повітряним фільтром, механічним або електронним регулятором оборотів, масляним і паливним фільтрами, датчиками тиску і температури.

Можливе застосування двигунів з рядним і V-подібним розташуванням циліндрів. Зазвичай дизель-генератори з двигунами з рядним розташуванням циліндрів мають більш вузьку і іноді - довшу раму в порівнянні з дизель-генераторами з V-подібними дизелями. Пристрій і обслуговування рядних двигунів простіше. Рідко зустрічаються рядні двигуни з кількістю циліндрів більше 6, таким чином, конструкція і пристрій дизель генераторів великої потужності передбачає, як правило, використання V-образного двигуна.

На дизель-генераторах потужністю понад 15 кВт використовуються двигуни з рідинним (радіаторним) охолодженням. Вони мають більш простий пристрій, більш надійні і легше агрегатів з повітряним охолодженням. Сама конструкція двигунів з радіаторні охолодженням має на увазі такі переваги, як більший ресурс через більш рівномірного охолодження, більш низький рівень шуму, можливість використання в ширшому діапазоні температур.

Генератор

У більшості сучасних широко застосовуваних дизельних установок використовуються синхронні генератори змінного струму. Це, як правило, промислові генератори з горизонтальною віссю синхронного типу, бесщеточние, трифазні (або однофазні на станціях невеликої потужності) на роликових підшипниках з самовентиляцією всередині кожуха. Пристрій безщіткових генераторів припускає наявність системи самозбудження з саморегуляцією вихідної напруги. Обмотка виконується, як правило, з електролітичної міді і витримує високі температури нагріву.

З'єднувальна муфта

Для забезпечення необхідної співвісності двигун і генератор з'єднуються разом за допомогою конусної муфти. У разі застосування одноопорного генератора (генератора з одним опорним підшипником) роль муфти виконує спеціальний гнучкий диск.






Похожие публикации