Е39 Фото
BMW M5 E39 збиралася, як і попередні версії, вручну. BMW M5 E39 спочатку не припускав як окрема версія. Компанії здавалося цілком прийнятним 286 к.с під капотом.
Таким чином, ми можемо милуватися на вдосконалений автомобіль з потужністю 394 к.с.
Отже, в 1998 році в Женеві представлений перший автомобіль BMW M5 E39. У тому ж 1998 році він запускається на масове виробництво, яке тривало до 2003 року. До кінця 2003 року було виконано 20482 примірника BMW M5 E39.
BMW M5 проводився в трьох версіях: європейська з лівостороннім кермом, праворульная для Великобританії і північноамериканська версія.
BMW M5 E39 оснащувався двигуном V8, який заснували на серійному варіанті M62. Його позначення стало S62. Характеристики цього двигуна: 4, 9 літра обсяг, 394 потужність в кінських силах, більше 7000 оборотів в хвилину. Функціональність газорозподільного механізму і коригування його роботи, в залежності від режиму, проводиться системою VANOS.
Трансмісія представлена шестиступінчастою коробкою передач Getrag Type D. Вона була запозичена у BMW 540i, а потім трохи вдосконалена для більш потужного двигуна.
Підвіска була взята стандартна алюмінієва BMW e39 V8, яку допрацювали майстра філії BMW Motorsport. Вона швидко заслужила хвалебні відгуки власників. На 23 мм зменшили кліренс. Також підвіска була укомплектована потовщеними важелями для роботи при посилених навантаженнях.
Кермо і управління BMW M5 E39 не набагато відрізняється від стандарту BMW M5. Відмітка передавального числа керма була знижена з 17, 9 до 14, 7 для гострого почуття дороги. Кермо володіє двома рівнями жорсткості. Пульт був доповнений кнопкою Sport, яка активувала прискорення роботи дросельних заслінок, підвищуючи характеристики двигуна.
На фото автомобіля видно дискові гальма, розташовані на всіх колесах. Діаметр для передніх коліс - 13, 6 дюймів, для задніх 12, 9. Відгуки власників також позитивно згадують про антиблокувальних системах, які йшли в стандартній комплектації.