Бмв Е39 Фото
Вельми успішні машини BMW п'ятої серії E34 до середини дев'яностих років виглядали непогано на тлі конкурентів, але і недоліків вистачало. Підкреслено спортивний характер, жорстким підвіски і тісний салон. До того ж стилістично вони стали застарівати, залишившись важливим, але проміжним етапом між класичним «акулячим носом» Поля Брака і більш свіжим фірмовим стилем від Джоджі Нагашіма, який отримав путівку в життя з третьої серії в кузові Е36.
Розвиток засобів проектування помітно прискорило поновлення модельної лінійки машин, і BMW скористалася цим по повній програмі, заодно розширивши модельний ряд і гаму двигунів і комплектацій. Загалом, коли в 1995 році прийшла пора оновити п'яту серію, від старої моделі не залишилося взагалі нічого, крім якихось другорядних вузлів.
На фото: BMW 5 Series Sedan, BMW 5 Series Touring, BMW 5 Series M5
Мотори були нові, хоча і конструктивно дуже схожі на двигуни попередника. Новими були і АКПП, і підвіски, і кузов. Багато автожурналісти тих років дивувалися, так чи необхідно було міняти вчинене шасі E34 на щось кардинально інше, якщо за великим рахунком воно залишалося одним з найкращих і драйверськіх?
Але краще - ворог хорошого, в німецькому його розумінні, і гарне було безжально зметено з дороги прогресу. Як показала історія, не дарма. Багато хто до цих пір вважають серію «п'ятірок» Е39 кращої в новітній історії по співвідношенню якості, драйву і надійності.
Час їх пішло, але таких машин чимало на вторинному ринку, і вони виглядають все ще дуже апетитно з усіх точок зору. Чи не занадто старі, вже не дуже престижні, але все ще цілком сучасні і комфортні, та й харизми у них вистачає. І якщо вам цікава ця машина, то читайте далі.
техніка
Середина дев'яностих - це самий розквіт німецької школи автомобілебудування, і Е39 відмінно це демонструє. Кузов зовні не сильно більше ніж у предка, але всередині - простір. І шик заодно! Матеріали обробки стали ще краще, кількість комплектацій збільшилася, з'явилося безліч опцій і чудових варіантів обробки, а ось зовсім дешеві комплектації потихеньку зійшли нанівець.
Підвіски обзавелися алюмінієвими важелями, задня підвіска - традиційна многоричажка, а не оригінальний «ерзац» як на 34-й серії. У передній підвісці застосовані гідронаполненние шарніри, часто невірно звані плаваючими сайлентблоками. В електросистемі застосували нововведення - особливо тихий генератор з водяним охолодженням, що став прокляттям для других і третіх власників.