Магазин автомобильных запчастей
Автозапчасти без посредников. Новые и б у запчасти для иномарок.
avto.pro
Автомобілі - Таксисти перевершують очікування клієнтів | БМВ - Ремонт и Тюнинг
Навигация+

Автомобілі - Таксисти перевершують очікування клієнтів

Опубликовано Июнь 17, 2017 – 19:03

Найзначнішим навиком таксистів є вміння перевершувати очікування клієнтом. Зокрема мова йде про особливе ставлення до пасажира: люб'язності, ввічливості, готовності допомогти і інших моментах. Всі ці моменти клієнти запам'ятовують дуже добре.

Хорошим тоном з боку водія таксі буде пропозиція зарядного пристрою, щоб людина могла підзарядити свої гаджети під час поїздки. Точка доступу Wi-Fi - це спосіб привернути особливу категорію клієнтів, які в поїздці можуть вирішувати різні виробничі завдання, вести якісь важливі переговори, а також грати, спілкуватися з друзями або просто розслаблятися.

Вы можете напечатать оригинальный баннер киев по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

Зимовий час - це особливий період, коли не варто економити на обігріві салону. Добре, якщо під сидінням пасажира буде поміщений якийсь обігрівач, щоб людина, сівши в машину, відразу ж зігрівся. Влітку відкритих вікон недостатньо при поїздці, варто використовувати кондиціонер, що клієнти цінують високо, так як можуть перепочити від спеки під час поїздки.

Якщо на вулиці дощ, водій таксі повинен подбати про те, щоб машина стояла зручно для клієнта, тобто, він не повинен наступити в калюжу або опинитися під бризками від проїжджаючих авто. Буде добре, якщо в таксі є парасолька, а водій супроводжує клієнта до під'їзду, щоб той не промок. Це дуже запам'ятовується, тому наступного разу людина викличе того ж водія, а також повідає знайомим про такий випадок.

Є відмінні приклад дбайливого ставлення таксистів до клієнтів, зокрема, такий: один водій встановив в салоні свого авто DVD плеєр і показував під час поїздки мультфільми дітям, а на виході він їм дарував невеликі іграшки. Ці невеликі витрати дали йому певний результат: клієнти з дітьми викликали тільки його.

Клієнт таксі повинен зрозуміти, що може отримати певні послуги абсолютно безкоштовно. Наприклад:

  • Можна відвезти випадково забуті речі за адресою клієнта, при цьому не розраховувати на якусь оплату;
  • Якщо очікування пасажира затягнулося, водій може терпляче його дочекатися, а потім не брати додаткову оплату;
  • Здачу важливо давати завжди, клієнта сам повинен сказати, що це «на чай»;
  • Якщо в машині вже є пасажир, то попутників брати не варто.
  • Водії Мартекс добре знають, як вести себе з клієнтами, щоб ті зверталися до них знову і знову. Замовити послуги таксі можна на сайті http: www.zz.ru, зателефонувавши по телефону або за допомогою мобільного додатку.





    Похожие публикации