Тюнінг Двигуна Bmw E39
Всі, хто стежить за Російської Дрифт Серією, напевно знають, хто такі «жеже». Це два дрифт-Женьки. Крім безпосередньої участі в дрифт-змаганнях, вони ведуть свій відеоблог під однойменною назвою «жеже» і виступають організаторами Мацури. Про один з них, Євгенії Сатюкове - чемпіона РДС Захід 2010 зараз і піде мова.
Чому саме він і його автомобіль привернули мою увагу? Проекти Жені Сатюкова завжди неординарні і унікальні. Чого тільки варта його перша машина в дрифт-кар'єрі - Nissan 200SX в 13-м кузові. Починаючи з того, що такий екземпляр взагалі рідкість, і закінчуючи тим, що ця яскрава машина в результаті була перероблена їм у ... божевільний пікап! Перший подібний в СНД. Він виразно став одним з найбільш харизматичних автомобілів в російському дріфте за всю його історію.
До цього проекту Женя навіть ні разу не їздив на задньопривідний машині, у нього був Mitsubishi Colt. Але, одного разу побачивши дріфт наживо, загорівся ідеєю навчитися керованого заносу. Продав «Митсу» і, виходячи з таких критеріїв, як симпатичний кузов, хороша развесовка, прийнятна ціна і доступність тюнінгу, купив Ніссан. Який в подальшому і перетворився в пікап! Він відразу зібрав величезну армію прихильників (і, звичайно ж, прихильниць). Що й казати, якщо Євгена Сатюкова дізналися навіть японські вболівальники в Токіо, куди він їздив глядачем на D1GP!
Взагалі, за словами Жені, перетворення 200SX в пікап ніяк не позначилося на керованості і развесовке. Але більш суворі, зокрема до змін кузова, технічні вимоги змагань не дозволили експлуатувати його далі. Євген пересів на Nissan Silvia S15 з правим кермом. Це була відмінна машина, але, як то кажуть, не зрослося. Він так і не зміг звикнути то чи до самої машині, то чи до правого керма. І в 2012-му році почалася нова історія ... Прихильність до японських автомобілів Женя поміняв на «німця».