Магазин автомобильных запчастей
Автозапчасти без посредников. Новые и б у запчасти для иномарок.
avto.pro
Тюнінг Bmw з 600 Sport | БМВ - Ремонт и Тюнинг
Навигация+

Тюнінг Bmw з 600 Sport

Опубликовано Май 31, 2017 – 21:21

Варіатор по-баварськи

З моменту появи баварських скутерів на нашому ринку пройшло вже чотири роки, тільки-тільки дебютував рестайлінг, а машини перших випусків продовжують спокушати бажаючих заощадити чудовими характеристиками і комплектацією. Але чи варто кидатися на перший-ліпший апарат?

Дмитро Федотов, фото автора та з архіву редакції

Теги:

Перегляди:
2797

Поділитися з друзями:

Історія

Загравати з темою максіскутерів баварцям не вперше: один тільки С200, найяскравіший представник варіаторних машин свого часу, чого вартий. Але сучасні запити покупців і постійне розширення модельної лінійки зажадали абсолютно нової машини, здатної на рівних конкурувати, а ще краще «з'їсти» лідера сегмента «максі» - Yamaha TMAX.

Саме тому дебютувала в 2012 році платформа відрізнялася в першу чергу надзвичайно бадьорим двигуном і «по-тімаксовскі» зібраним шасі, з жорсткою передньою вилкою перевернутого типу і повноцінним мотоциклетним маятником, що забезпечував досить скромні безпружинні маси. Платформа включала в себе дві машини: C650 GT і C600 Sport, - відрізнялися дизайном і настройками, а також деякими фішками, так наприклад у версії Sport багажний відсік на стоянці можна розширити за допомогою висувної секції, з якої він стає таким самим з бардачком GT.

2012 рік. Презентація, а трохи пізніше - початок виробництва і продажів C600Sport і C650GT.

У нинішньому 2016 році дебютувала нова генерація баварських скутерів. Найсильніше оновленню піддався C600 Sport, рестайлінг якого, незважаючи на не змінився обсяг двигуна, отримав ім'я C650 Sport і оновлений дизайн оперення. Як і C650 GT, його підтягли по нормам викидів до «Євро-4» і додали систему курсової стійкості, а для версії GT в якості опції відтепер пропонується і система контролю сліпих зон.

2016 рік. Оновлення ськутерной лінійки BMW, потягнувшись за собою оновлений дизайн, додаткові «фішки» і нове ім'я версії спорт, яка відтепер називається C650 Sport.

Навіщо

По-перше, апарат покликаний задовольнити інтерес до варіаторной трансмісіям фанатів баварського бренду, по-друге, показати, що TMAX не єдиний «максі», здатний на рівних ввалювати нехай з дорожнім, але повноцінним 600-кубовим мотоциклом. До того ж від останнього він відрізняється і куди більш багатою комплектацією, що включає в себе обігрів сидіння і вітрове скло з електричним регулюванням на GT.

Відмітна «фішка» С600 sport - на стоянці частина днища бардачка відкидається, вивільняючи обсяг під другий шолом-інтеграл.






Похожие публикации