Тюнінг Бмв в Нижньому Новгороді
Чіп-тюнінг і відключення #EGR на Toyota Land Cruiser Prado 150 3.0D 173 к.с. 2014
Цей фотозвіт торкнеться два фундаментальних питання:
- Тюнінг-бокси ( "коробочки") - зовсім або не зовсім відстій?
- Чи потрібно відключати ЄДР, якщо "поки ще все справно"?
Отже, до нас заїжджає 150-й дизельний Прадо з "коробочкою" під капотом. Виріб з відомою назвою, дуже активно рекламується в інтернеті, обіцяє "+ 29.78% к.с + 26.97% Нм приросту". Яка вражаюча точність і нахабна брехня одночасно - не так давно ми заміряли точно таку ж "коробочку" на стенді, де вона показала ганебні +3 к.с. (Три, Карл!) Разом з чорним паровозним димом.
Перед тим, як показати всю динамометричних правду клієнтові, запитуємо:
- Ну а взагалі, коли поставили, відчули щось?
- Ні, каже, хіба що з місця трохи смикається стартувати стала і димить при цьому як старий камаз.
Показуємо графіки, розповідаємо про +3 коні. Рішення: "Знімайте її нахрен".
Пропонуємо разом з тюнінгом заодно відключити ЄДР. Розповідаємо про рециркуляцію вихлопних газів, показуємо фото колекторів в сажі:
- А у мене так само? Машині-то всього два роки!
- А давайте розберемо!
Знімаємо патрубок, відкручуємо дросель (заслінка вже брудна), тепер ЄДР можна розглянути (і показати) у всій красі. Бруд, срач, сажа і соплі (див. Фотки). Рішення - відключаємо!
Ще пара кадрів на тлі білого аркуша паперу для контрасту, і всі вузли - в мийку. Паралельно готуємо прокладку з металлоасбеста для надійного глушіння каналу ЄДР.
Збірка, прошивка, тестовий запуск - все відмінно, диму немає, помилок теж. Тест-драйв - клієнт в захваті. Зовсім інша динаміка - прискорення рівне, плавне і впевнене. Двигун став працювати на відчутно м'якше на слух.
На завершення - фотосесія на пам'ять.
ЕБУ: DENSO
Устаткування: Toyota Flasher