Тюнінг Бмв в драг Битва
Старт Чемпіонату Росії з дрег-рейсинг-2015 трохи затримався: перший етап пройшов в Красноярську тільки 27-28 червня. Зате почався сезон RDRC з нових рекордів. Зокрема, Вадим Тімашов оновив рекорд траси «Червоне кільце» в конфігурації для дрега, проїхавши її за 7, 955 секунд. Саме про це пілота і його боліді і піде зараз мова.
Бажання брати участь у цій дисципліні автоспорту виникло у Вадима після відвідування драг-Битви в 2007 році. Що й казати, це наикрутейший змагання в середині Росії торкнулося тоді серця багатьох. Пам'ятаю, як сама їздила в Красноярськ з Москви на поїзді!
Приступати до втілення задуманого Вадим Тімашов вирішив відразу. Так що в тому ж 2007 році спеціально під проект купив легенду - повністю стоковий Nissan Skyline GT-R R32. На той момент Вадим уже працював в підрозділі «Термінал Мотор Спорт» компанії «Східний термінал», яке якраз спеціалізується на підготовці спортивних авто для різних видів змагань. І вечорами, після роботи в автосервісі, він самостійно збирав свою машину. До весни 2008 року народилася перша версія дрег-Skyline. Всередині автомобіль виглядав практично як стандартний, але з безліччю датчиків і спортивним сидінням для водія. RB26DETT був розібраний, перероблений і вдавав із себе набір з низу двигуна HKS step3 (Строкер-кит: ковані поршні, посилені шатуни і коленвал) і головки блоку циліндрів, доопрацьованій японською компанією Naprec спеціально для дрег-рейсинг. Так що об'єм двигуна був збільшений до 2, 8 л. Всі запчастини - тільки японського виробництва.
Забігаючи вперед скажу, що час довів правильність цього вибору: на сьогоднішній день по комплектації заліза нічого не змінилося!
Отже, на самостійно зібраному Nissan Skyline GT-R Вадим заявився на наступну драг-Битву-2008. Однак не пройшов кваліфікацію. Елементарно не зміг налаштувати електронний блок керування двигуном, бо просто-напросто не вмів це правильно робити. Тоді він вирішив звернутися до відомого японського гуру в тюнінгу Садаші Недзуке (Duke Group, Toyama). Після кількох ділових зустрічей Недзука-сан запропонував Вадиму і компанії «Східний термінал» співпрацю, і вони стали його представниками в Красноярську.
«Садаші Недзука встиг дечого мене навчити в програмуванні ЕБУ і створенні проектів гоночних автомобілів з нуля. Але через безглузду випадковість, автокатастрофи, Недзука-сан помер, сумуємо за ним до сих пір. Він не встиг навчити мене багатьом тонкощам. Осягаю їх своїм розумом кожен день до сих пір », - розповідає Вадим.