Магазин автомобильных запчастей
Автозапчасти без посредников. Новые и б у запчасти для иномарок.
avto.pro
Тюнінг Бмв 5 Серії Акула | БМВ - Ремонт и Тюнинг
Навигация+

Тюнінг Бмв 5 Серії Акула

Опубликовано Май 31, 2017 – 21:26

Продаж BMW 5 series 1984 (бензин, МКПП) - з історією обслуговування

архівна стаття

]

РИНОК

МАРКИ, МОДЕЛІ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО

БМВ

Ці автомобілі представлені трьома основними родинами, в кожному з яких «виросло» вже кілька поколінь.

Сергій Канунніков

Розглянемо БМВ найпоширеніших серій - 3, 5 і 7. Решту - купе серії 6 , які випускали в кінці 70-х-початку 80-х років, наддорогих БМВ-850 і тюнінгових «емок» (продукції підрозділу «Моторшпорт») - у нас в країні мало.

У тризначному індексі БМВ перша цифра - позначення серії (сімейства моделей), дві інші - округлений об'єм двигуна (наприклад, 320 - 2 л). Букви в позначеннях розшифровуються так: i - уприскування палива, е - каталізатор (з тих пір, як каталізатори ставлять на всі машини, позначення не застосовується), х - повний привід, d - дизель, td і tds - турбодизель.

Серія 3 побачила світ в 1975 році, прийшовши на зміну сімейству 1500/1600. Заводське позначення «трійок» першого покоління - Е21. Зовні ці машини виділялися вертикальними покажчиками повороту і двома великими фарами (тільки на частині машин монтували чотири фари). Е21 випускали тільки з двухдверним кузовом. У гамі моторів був один з уприскуванням системи «Бош К-Джетроник» (модель 320i), інші двигуни оснащували карбюраторами «Солекс». Коробки передач - механічні, чотирьох- або п'ятиступінчасті. У 1977 році з'явилася перша "трійка" з шестициліндровим вприськовим двигуном об'ємом 2 л, що змінила попередню чотирициліндрову модель. Індекс її, відповідно до прийнятих на фірмі правилами, залишився тим самим - 320i.

У 1982 році на конвеєрі з'явилося сімейство Е30 з новим двухдверним кузовом. Його лінії стали більш плавними, а решітка радіатора і традиційні фірмові «ніздрі» зменшилися. Все Е30 були з чотирма круглими фарами і вмонтованими в бампер покажчиками повороту. Старий кузов зберігся тільки у моделі 315, яку незабаром зняли з виробництва. Двигуни БМВ-315 і 316 - карбюраторні ( «Пірбург» і «Солекс» відповідно); коробки передач - з чотирма ступенями в стандартній комплектації і п'ятьма - на замовлення. На інших моделях були мотори з уприскуванням палива і п'ятиступінчасті коробки в базовій версії. «Автомат» пропонували на замовлення для будь-якої моделі, крім 315.






Похожие публикации