Тюнінг Бмв 5 39 Кузов
БМВ в кузові Е 39 подобалися завжди. Вважаю цей кузов одним з найкрасивіших у БМВ. До неї їздив на рашен автопромі (Ваз-2106, 2107, 21099, 2114), тому порівнювати особливо нема з чим.
Купив цей пепелац з нагоди. Як то не замислювався про придбання саме БМВ. Після продажу четиркі подумував взяти Пріор, але так сталося, що дали покататися на Е 39, а потім ще й оголосили, що вона продається не за багато денег. Звичайно після АвтоВАЗу різниця була очевидна. Бентежив рік випуску (1997) і пробіг в 315000 км. Плюсом було те, що машина на механіці. Був би автомат напевно не взяв би.
На ходу автомобіль приємний. Шумка на рівні, рулится непогано, але чесно кажучи від 170 к.с. на хутрі я очікував більшого, хоча мені вистачало і на трасі і тим більше в місті.
Дуже сподобався антібукс ASC, звичайно закони фізики ніхто не відміняв, але в розумних швидкостях взимку машина як влита.
Найприємніше це звук 6 горщиків БМВ. Дуже мені подобався. Бувало топтав педаль не тому, що поспішав, а просто, щоб послухати. Хоча основну масу часу по місту пенсіонери.
Комплектація попалася так собі. Електричні передні склопідйомники, дзеркала, двозонний клімат-контроль, круїз-контроль, М-кермо з заводу з кнопками управління круїзом і штатної музикою. Ксенон в ближньому і туманки був колгоспний. До речі про світло можу сказати, що не дуже видно куди їдеш вночі. Не знаю може це справа в дешманскіх нерідних фарах DEPO, який колишній господар встановив замість оригінальних (зате з ангельськими очками епт, як він мені пояснив).
Після того як пообвикся з машиною почав дивитися, що треба поремонтувати, а розгулятися було де. Я б не сказав, що машина була віджимання в усмерть, але косяки були присутні.
Поїхав поміняв масло (6, 5 літрів синтетики MOBIL), і фільтра. За цінами не пам'ятаю вже, але не так щоб дорого. Потім помітив, що машина дуже довго прогрівається і на трасі температура падає. Термостат під заміну. (обійшовся близько 500-600 рублів. Хвороба на них датчики положення коленвала і распредвала ...