Навигация+

Перевірка рульового управління і підвіски

Опубликовано Февраль 26, 2018 – 17:32

Підніміть перед і зад автомобіля і встановите під нього надійні опори. Візуально огляньте пилозахисні чохли кульових шарнірів рульових тяг, пилозахисні чохли нижніх кульових шарнірів передньої підвіски і чохли рульового механізму на наявність тріщин, порізів і перетирання. Будь знос цих елементів призводить до втрати мастила, проникненню всередину бруду і води і, в результаті, до швидкого зносу кульових шарнірів або рульового механізму.

Перевірте шланги підсилювача рульового управління на наявність перетирання і інших пошкоджень, а штуцерні з'єднання трубопроводів і шлангів - на наявність витоків. Перевірте наявність витоку робочої рідини під тиском через чохли рульового механізму, що є ознакою виходу з ладу ущільнень рульового механізму.

Перевірка рульового управління

Візьміться за колесо зверху (в положенні «12 годин") і знизу ( «6 годин") і спробуйте покачати його. Припустимо дуже незначний люфт, але якщо переміщення відчутно, для визначення причини необхідно подальше дослідження. Продовжуйте розгойдувати колесо, а помічника попросіть вичавити педаль гальма. Якщо тепер великий люфт відсутній або в значній мірі зменшився, ймовірно, зношені підшипники маточини. Якщо при вичавленої педалі гальма значний люфт зберігається, значить, зношені шарніри або опори підвіски.

Вы можете подать объявление по недвижимости в Харькове на самых выгодных условиях, и наконец обрести жилье своей мечты.

Тепер візьміться за колесо з боків ( «9 годин" і «3 години») і знову спробуйте покачати його. Будь-люфт, що сприймається зараз, також може бути викликаний зносом підшипників маточини або кульових шарнірів рульових тяг. Якщо зношений внутрішній або зовнішній кульовий шарнір, переміщення буде видно візуально

За допомогою великої викрутки або монтування перевірте на наявність зносу опорні втулки підвіски. Для цього імпровізованим важелем піддягніть відповідний елемент підвіски щодо його точки кріплення. Деяке переміщення допустимо, так як втулки виготовлені з гуми. Будь підвищений знос буде очевидний. Також перевірте стан всіх видимих гумових втулок, звертаючи увагу на порізи, тріщини або забруднення.

Поставте автомобіль на колеса і попросіть помічника повернути рульове колесо туди-сюди приблизно на 45 ° в кожну сторону. Люфт рульового колеса повинен бути дуже невеликим або взагалі бути відсутнім. Якщо це не так, уважно огляньте шарніри і опори, описані вище. Крім того, перевірте на наявність зносу карданні шарніри рульової колонки і сам рейковий рульовий механізм

Перевірте наявність витоків в зонах близько стійок передньої підвіски або задніх амортизаторів. При наявності слідів будь-якої рідини стійка підвіски або амортизатор має внутрішній дефект і вимагає заміни.

Примітка: стійки підвіски / амортизатори одного моста завжди слід замінювати парою. Це дозволить забезпечити належну керованість автомобіля.

Ефективність стійки підвіски / амортизатора можна перевірити, натиснувши на кожен кут автомобіля. Зазвичай кузов після натискання на нього повертається в нормальне положення і зупиняється. Якщо після натискання він підводиться і повертається назад, ймовірно, стійка підвіски / амортизатор несправні. Огляньте на наявність ознак зносу верхнє і нижнє кріплення стійки підвіски / амортизатора.






Похожие публикации