Корисно знати - заводська покраска.
Відтворити умови заводської фарбування автомобіля неможливо можна тільки досягти якості заводської фарбування дотримуючись технологію ремонту і застосовуючи високоякісні ремонтні матеріали.
Будь-якому автомобілісту цікаво, чим і як виробляють забарвлення автомобілів в заводських умовах, на заводі виробника, яку фарбу при цьому використовують. Так само дана інформація корисна при виконанні ремонтних робіт, знаючи тип фарби нанесеною на авто заводом можна підвищити якість ремонтних робіт, застосувати такі ж матеріали або близькі за властивостями, більш підходящі. Відтворити заводський метод забарвлення не в заводських умовах неможливо і нехай не говорять працівники автосервісів про хваленому суперсучасному обладнанні, дуже високої кваліфікації робітників. При наявності сучасного обладнання, кваліфікованого персоналу, дотриманні технології, використанні заводських матеріалів можна тільки наблизиться до заводського якості, але не повторити. На сьогоднішній день автовиробники застосовують одну технологію забарвлення, трохи змінену під себе в ту або іншу сторону. Весь процес фарбування кузова автомобіля в заводських умовах розбитий на етапи. Вся підготовка до фарбування і фарбування кузова відбувається на конвеєрі без участі людини, роль оператора (людини) - контроль. А тепер докладніше.
Только для взрослых чат 18 с девушками, а также "горячие видео" в свободном доступе.
«Свіжі» кузов надходить на конвеєр, обезжиривается. Для знежирення застосовують спеціальні миючі розчини. Далі кузов промивають водою, висушують і опускають (занурюють) в ванну, де кузов повністю покривається найтоншим шаром солей металів - відбувається фосфатирование кузова. Далі кузов знову промивають і висушують, після чого грунтують. Для грунтовки застосовують грунти, на водній основі наносяться з використанням анодного або катодного електроосадження, що дозволяє забезпечити повне покриття зварювальних швів, прихованих порожнин в кузові. Після висихання грунту кузов шліфують всуху, далі знову грунтують - наносять проміжний грунт і далі виробляють покриття лакофарбовим матеріалом. Більшість зарубіжних виробників для фарбування застосовують емалі на акрилової або поліуретановій основі. Вищевказані емалі на синтетичної поліуретанової і акрілуретановой основі. Акрилова емаль - двокомпонентна, висихає за рахунок полімеризації смоли в результаті хімічної реакції з затверджувачем. Затверджувач додається безпосередньо перед фарбуванням. Отримане покриття має високу міцність, твердістю, еластичністю і хімічну стійкість.
На сьогоднішній день, виробники автомобілів розглядають як перспективного напрямку покраски кузова автомобіля - порошковий метод фарбування. Головна перевага методу - рівномірність нанесення, що дає високу якість фарбування, високу економію ЛФМ і дуже істотне на сьогоднішній день - дружелюбність до природи - екологія хвилює всіх. Суть методу - на кузов автомобіля наноситься порошок утримуваний за допомогою електромагнітної індукції, кузов автомобіля поміщається в високотемпературну камеру, де відбувається розплавлення нанесеного порошку в плівку, яка при охолодженні твердне.