Комплектація Bmw по Vin
Серійне оснащення нового BMW X1 для російського ринку включає 17-дюймові легкосплавні диски, обігрів дзеркал і форсунок омивача, датчик дощу і світла, клімат-контроль (одна зона), обігрів передніх сидінь, аудіосистему з шістьма динаміками і інтерфейсами USB і AUX, перемикач режимів руху, систему iDrive з окремо встановленими на передній панелі 6, 5-дюймовим дисплеєм. В опціях: 18-дюймові диски, повністю світлодіодні фари і задні ліхтарі, шкіряний салон, дисплей системи iDrive 8, 8 дюйма, мультируль, двозонний клімат-контроль. В якості альтернативи базової комплектації можна замовити лінії виконання Advantage, Sport Line, xLine або M Sport (з аеродинамічним пакетом, ексклюзивним забарвленням кузова синього кольору, 18- або 19-дюймовими колісними дисками і допрацьованим інтер'єром).
У лінійці двигунів - кілька силових агрегатів. З базовим 136-сильним (220 Нм) 1, 5-літровим трициліндровим мотором X1 розганяється до 100 км / год за 9, 7 с. Заявлений витрата палива досить скромний - в середньому 5, 3 л / 100 км. Однак основна ставка все ж зроблена на дволітрові чотирициліндрові бензинові і дизельні турбомотори. Початковий бензиновий ставиться на sDrive20i і xDrive20i і видає 192 к.с. (280 Нм), а більш потужний агрегат має віддачу 231 к.с. (350 Нм) і ставиться тільки на повнопривідні xDrive25i - це найдинамічніша версія, розгін до "сотні" за 6, 5 с. Гаму турбодизелей складають три мотора в модифікаціях sDrive18d (150 к.с., 330 Нм), xDrive20d (190 л.с., 400 Нм) і xDrive25d (231 л.с., 450 Нм). Пропоновані коробки передач - шестиступінчаста "механіка" і восьмідіапазонний «автомат» Steptronic. Втім, «механіка» - тільки для модифікації sDrive18d.
Новий BMW X1 має ходову частину зі стійками McPherson спереду і багаторичажка ззаду. Колісна база машини зменшилася на 9 см, при цьому збільшилися ширина (на 2, 3 см) і висота (на 6, 7 см). Дорожній просвіт моделі становить 183 мм. Система повного приводу xDrive в звичайному режимі направляє крутний момент на передні колеса, при необхідності електрогідравлічна багатодискова муфта протягом часток секунди може перекинути до 100% крутного моменту на задні колеса. Опціонально BMW X1 може бути оснащений системою динамічного регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control. Крім того, можна замовити адаптивне спортивне рульове управління.
До складу обладнання безпеки входить система динамічного контролю курсової стійкості DSC, яка об'єднує безліч активних підсистем. Крім того - шість подушок безпеки (фронтальні, передні бічні і надувні шторки), кріплення ISOFIX, індикатор тиску в шинах, електромеханічний гальмо стоянки. Як годиться хоч і компактному, але люксовому кросоверу, X1 пропонує і просунуті системи, наприклад, HUD-дисплей з проекцією на лобове скло, асистент водіння Driving Assistant Plus (з системою Stop & Go, активним круїз-контролем, спостереженням за розміткою та іншими функціями ), асистент паркування.