Навигация+

Ford Kuga: Плюси і мінуси популярного кросовера

Опубликовано Сентябрь 4, 2018 – 19:12

У жовтні Ford збільшив продажі в Росії на 33%. Кросовер Kuga увійшов до трійки найпопулярніших автомобілів марки - саме час ближче познайомитися з цим SUV.

Сегмент кросоверів в нашій країні - один з найбільших. На частку SUV припадає 40% продажів. Тому немає нічого дивного в тому, що кожна марка намагається відкусити від цього пирога найбільший шматок.

Не залишається осторонь і Ford. Останнім часом продажі оновленої Kuga пішли в гору, але до рівня Топ-10 ця модель поки не дотягує. Спробуємо визначити, чим же може сподобатися американець.

Вы можете выбрать и купить автомобиль форд куга цена приятно радует клиентов своей доступностью и демократичностью, без накруток и переплат.

Рейстайлінговая Kuga отримала нові фари з адаптивним біксенон, грати радіатора в стилі моделі Edge і інші задні ліхтарі. Автомобіль став брутальніше, при цьому він виглядає строго за канонами американської марки - SUV пізнаваний і відмінно вписується в модельний ряд Ford.

А що всередині? Відразу звертаєш увагу на опуклості і впуклості в інтер'єрі авто. Багатьох такий підхід може збентежити, але мені особисто пред'явити претензії з цього приводу якось язик не повертається.

Ford Kuga

Renault Koleos: Тест-драйв самого стильного кросовера року

А ось мультимедійна система SYNC 3 з 8-дюймовим дисплеєм, на жаль, не дуже сподобалася. Так, вона в десять разів продуктивніше колишньої і здатна взаємодіяти зі смартфонами за допомогою Apple CarPlay і Android Auto. Чи не глючить, чи не тупить, якість картинки на рівні.

Але мультімедійка знаходиться в ніші, стіни якої частково закривають огляд. Плюс до кнопок доводиться тягнутися, під час їзди ними користуватися дуже важко.

Тест-драйв: Хто буде купувати "екстремальний" Renault Kaptur

До чого дійсно не можна причепитися - так це до якості матеріалів. Скрізь м'який пластик, чіпати його - одне задоволення.

На водійському сидінні знайти потрібну для себе посадку виходить відразу ж - кількість регулювань досить. Шкода тільки, що хорошому огляду заважають масивні передні стійки.

Місця і для передніх, і для задніх пасажирів достатньо. На другому ряду є регулювання нахилу спинки заднього дивана, відкидний підлокітник, підстаканники, дефлектори вентиляції і складні столики.

П'яті двері можна відкрити безконтактним способом, а в багажник влазить 456 літрів. Середній показник для цього класу, але зате є гачки для сумок і пакетів, а під підлогою - органайзер.

У Росії Kuga продається з одним 2,5-літровим 150-сильним атмосферником і двома 1,5-літровими двигунами EcoBoost потужністю 150 і 182 к.с. відповідно. Мотори агрегатований виключно з шестиступінчастою "автоматом", привід - передній або повний.

До нас же на тест потрапив кросовер з найтоповішим мотором. Розгін до "сотні" у 182-сильної Kuga становить майже 10 секунд. Довго? Ну, по-перше, в сегменті SUV машини не блищать своєю динамікою (вже точно серед авто цієї цінової категорії), по-друге, в реальності ж назвати "американця" повільним точно не можна.

У міських умовах, якщо захочеться взяти участь в змаганнях від одного світлофора до іншого, ви точно не будете ковтати пил з коліс від пролітають повз конкурентів.

У той же час не можна сказати, що з турбомотором Kuga вже дуже економічна. За тиждень середня витрата з урахуванням стояння в пробках склав більше 11 літрів.






Похожие публикации