Бмв 5 2003
Доброго времени суток, дромовци. Чи не входило в плани писати відгуки, бо не збирався змінювати автомобіль, але пару тижнів тому придбав БМВ - 520. Відгук про враження від управління і інші особливості, тільки-тільки почав експлуатацію, так що скільки будуть коштувати колодки або інші витратні матеріали - сказати не зможу . Армада успішно борознить завалені снігом дороги, але занудьгував по седану. В акурат підвернулася машинка, і після деяких роздумів вирішив таки придбати. Ніколи не було у володінні німецьких пепелаца, ось і не втримався, адже стільки шуму навколо БМВ ходить, а все ніколи було осідлати.
Отже: 2003 рік, обсяг 2, 2 літри, 170 л / с під капотом, механічна коробка передач, від якої я спочатку прийшов в жах, на те були причини багаторічної давності. На "механіці" останній раз їздив років 20 назад, коли навчався в автошколі ДТСААФ, ЗІЛ-130 - ацкий машин)) Коли на цьому ЗІЛі, при різкому отжатии зчеплення ДЛМГ мотор, інструктор не давав завести машину ключем, діставав вигнутий лом (не пам'ятаю як називався), і встромивши його в дірку в бампері я накручував колінвал, поки не запускався мотор. Час був зимове, пам'ятаю морози стояли страшні і я, щуплий 17-річний пацан, крутився разом з цією «кочергою». Це мене інструктор так вчив м'яко віджимати зчеплення, сидячи в теплій кабіні з цигаркою. Педагог, кулі ... Потім він якогось курсанта взагалі побив і був в терміновому порядку звільнений від гріха подалі, і час, що залишився я накручував години водіння з нормальним таким дядьком, який звертався не інакше як «синок», і голос ніколи не підвищував .
І ось тепер я стояв перед красивою такою німецької машиною «на ціпку». Приятель, перекупка, підштовхнув: «Бери, ціна-то нормальна, скинути потім не проблема буде». І я зважився.
Машинка в отличном состоянии, двигун працює так, що часом і зрозуміти не можу, заведений чи? Шумоізоляція дуже вражаюча. У салоні все дуже стримано, непомітно, і на вигляд дуже вже просто. Ну «овоч» «овочем»! Але якщо посидіти, придивитися - є практично все необхідне. Скомпоновано грамотно, і все дуже зрозуміло, оздоблювальні матеріали добротні. «Крутилки» на панелі спочатку викликали посмішку, архаїчні на вигляд, як перемикачі температурного режиму на електроплиті «Лисьва». Але включаються дуже м'яко, і якось звик до них швидко. Підрульові перемикачі розташовані дуже зручно - працювати ними можна не змінюючи положення кисті на кермі, пальці їх легко намацують. Порадував важіль поворотника - ледь торкнувся - поворотник покліпав три рази, тицьнув трохи сильніше включився в звичайний режим. І знову ж таки - м'якенька так. Бортовий комп'ютер дуже простий і інформативний. Туди забиваються сервісні дані, управління магнітолою, радіо, скидання дещо яких чеків можна зробити так-же через нього. Все це управляється одним джойстиком близько ручника.